1. INSCRIPCIÓ i RENOVACIÓ
• Per fer ús del menjador és imprescindible INSCRIURE’s o RENOVAR el servei, cada curs escolar.
• Els NOUS USUARIS poden omplir la butlleta d’inscripció a través de la nostra web a: www.saned.net/butlleta introduint el codi de centre i seleccionant “SOC NOU USUARI DE SANED”.
• Si voleu RENOVAR l’inscripció, perquè sou usuaris del curs anterior, cal seleccionar “JA ESTIC REGISTRAT A SANED” i introduint el vostre USUARI i CONTRASENYA, renovar les vostres dades. Si no disposeu d’aquests codis, poseu-vos en contacte amb Saned a través de inscripcions@saned.net o trucant al 93-790.40.93.
• Per gaudir del servei de menjador escolar, s’haurà de ser soci de l’AMPA, i estar al corrent de pagament. La quota anual de soci per família, es donarà a conèixer a principi de curs.
2. HORARIS i DATES d’INTERÈS
• El servei de menjador s’oferirà, segons el calendari escolar des del setembre i fins al juny
• Els horaris del servei de menjador seran:
Infantil i Primària…………………………………..12:30 h a 15:00 hores
3. EQUIP DE PEDAGOGIA
El nostre equip pedagògic està integrat per professionals titulats i està format per un coordinador/a i un grup de monitors/es. Aquest equip, garantirà el bon funcionament del servei i vetllarà pel treball d’hàbits d’higiene i comportament seguint la línia del centre.
3.1. Normativa del menjador
- Per fer ús del servei de menjador, caldrà haver realitzat l’inscripció a través de www.saned.net o lliurar un tiquet de menú esporàdic.
- Durant l’horari de menjador no es permetran entrades o sortides que no hagin estat prèviament notificades (p.ex: visites mèdiques…).
- Els alumnes que utilitzin el servei de menjador hauran de seguir i respectar les instruccions dels monitors, responsables de fer complir la normativa establerta per la comissió de menjador.
3.2.Medicació, indisposicions i accidents
- Durant l’horari de menjador s’administrarà medicació, únicament, amb recepta mèdica i una autorització signada que ha d’especificar la dosi i l’horari d’administració del medicament. El medicament es lliurarà amb la documentació sol·licitada a la coordinació del menjador
del centre.
- En cas d’indisposició o accident es contactarà amb la família, telefònicament, per que recullin l’alumne.
- Si fos necessària l’intervenció mèdica es portarà l’alumne al centre d’atenció primària més pròxim.
- L’autorització d’intervenció mèdica signada per l’escola, cobreix l’actuació en cas d’indisposició i/o accidents durant l’horari de menjador.
3.3. Informes pedagògics i entrevistes de seguiment
- Els informes elaborats per l’equip de monitors educadors, proporcionen informació a les famílies, sobre l’adaptació, aprenentatge i adquisició d’hàbits de l’infant.
– P3: Els pares dels alumnes de P3, rebran un informe diari fins al desembre i un de trimestral al final de cada trimestre.
– P4 a 6è: Els pares dels alumnes des de P4 fins a 6è, rebran un informe trimestral.
- Els pares podran sol·licitar una entrevista en hores concertades a través de la coordinació del servei de menjador al centre o adreçant-se a (pedagogia@saned.net).
3.4.Material necessari
- P3: Els alumnes de P3 faran migdiada després de dinar. Caldrà portar un llençol i una manta petits (segons estació) marcats amb el nom i cognom del vostre fill/a en un retall de roba, de 14cm x 20cm, cosit a la part central. Els alumnes de P3 cal que duguin un paquet de tovalloletes humides. Tot el material s’entregarà dins d’una bosseta de roba marcada
també , amb el nom i cognom.
- A P3 es aconsellable marcar les sabates amb el nom i cognom dels alumnes.
- Els alumnes de P3 i P4 hauran de portar una bata exclusiva pel menjador marcada amb el nom i cognoms i amb una beta per penjar-la. La bata es retornarà cada divendres per rentar-la.
- Cal que els nens/es d’educació infantil, que es queden de manera regular portin una muda completa al menjador, marcada i dins una bossa amb el seu nom i cognoms. Per als nens/es esporàdics, el menjador disposa d’unes mudes de recanvi per cas que s’embrutessin. Si s’han d’utilitzar, els pares es responsabilitzen de tornar la muda neta el més
aviat possible.
- Cal portar els materials esmentats des del primer dia de servei de menjador.
- Si us plau, demanem respecteu la periodicitat de neteja.
3.5. Hàbits d’higiene
- Hàbit del raspallat de les dents: s’inicia a partir del 1 d’octubre i exclusivament amb els alumnes de 3r a 6è de primària. Els raspalls i el dentífric el proporcionarà Saned.
4. EQUIP DE NUTRICIÓ I CUINA
El personal de cuina està format per un equip qualificat de professionals del sector.
4.1. Els nostres menús:
A l’escola trobareu els següents tipus de menús:
- Menú Mensual
- Menú Necessitats Alimentàries Especials: Celíacs , No Ou, No Lactosa, …
4.2. Intoleràncies, al·lèrgies i menús de dieta
- En cas d’ al·lèrgies o intoleràncies, és imprescindible que els pares / tutors lliurin a Saned el corresponent certificat mèdic. Només caldrà renovar aquesta certificació en cas de modificacions.
- En cas de dieta, caldrà sol·licitar-ho expressament a Saned abans de les 9:30h del mati. La composició dels menús de règim dependrà del menú d’aquella jornada i/o dels dies que l’alumne hagi de fer dieta.
4.3. Excursions, Colònies i Servei Pícnic
- Els alumnes fixes, que tinguin una activitat programada en horari de menjador, coincident en la data que són fixes, poden sol·licitar l’opció pícnic i no caldrà que portin menjar de casa.
- El servei de pícnic consta de 2 entrepans, aigua de 50 cl i una peça de fruita natural.
- Per a les colònies, NO hi ha servei de pícnic.
- El servei de pícnic es sol·licita per tot el curs (butlleta d’inscripció). En cas de cancel·lació, aquesta s’ha de demanar abans de les 9:30h mati del dia hàbil anterior a l’activitat. El servei s’anul·larà per a tot el curs i si es volgués tornar a activar, cal comunicar-ho amb previsió.
5. CONDICIONS DEL SERVEI
5.1.Quotes i pagament
La família que el seu/va fill/a, faci ús del menjador mínim 3 dies fix a la setmana o bé, la suma de dies fix dels germans sigui mínim 3 dies, s’aplicarà el preu FIX.
Els preus del menú seran:
- Fix …………………………………………………..6,20 €
- Esporàdic Infantil i Primària……….......………….6,80 €
5.2. Notificació d’ incidències
- En cas d’absència, caldrà trucar a les oficines de Saned o enviar un correu electrònic a menjador@saned.net, abans de les 9:30 hores del matí. Recordem que el telèfon de Saned és el 93-790.40.93.
- Recordeu que si esteu inscrits al servei de menjador, podeu afegir dies addicionals a la vostra periodicitat, trucant a Saned, com per qualsevol altre incidència.
- Recordem que les baixes definitives s’han de comunicar per telèfon a Saned per poder cancel·lar el servei adientment.
- Per contra, no és necessari notificar les excursions i/o colònies, excepte que l’alumne no hi participi, i si assisteixi a l’escola en aquestes dates.
5.3. Forma de pagament
- El pagament del servei es realitzarà de forma anticipada mitjançant domiciliació bancària entre el dia 6 i 10 de cada mes, a excepció del mes de Setembre, que seran domiciliats entre el dia 12 i el dia 30 de setembre. Les devolucions del mes de juny s’abonaran en la 2na quinzena de juliol
- L’import total del rebut es calcularà tenint en compte:
*Total dies inscrit mes en curs x import menú diari
*Regularització de les incidències del mes anterior (inclou excursions i/o colònies)
- Els alumnes esporàdics podran adquirir el tiquet de menjador a l’oficina de la BBVA (Sant Martí, núm 18), Arenys de Munt fent un ingrés per caixer i lliurar-lo a la bústia del menjador a les 9h del mati. També poden adquirir-lo a l’AMPA , de les 16:30h a les 18:30h de la tarda. En cas de no lliurar-lo, no es podrà fer ús del menjador. La validesa dels tiquets esporàdics,
correspondrà al curs escolar vigent.
5.4. Rebuts tornats o pendents
- Els rebuts retornats tindran un recàrrec de 10 € per despeses de devolució. Saned farà arribar un SMS a partir del dia 20 del mes, al número de mòbil de contacte de la família indicant el deute, la data límit i núm de compte per a fer l’ingrés. Si després de notificar l’existència del rebut pendent no es procedís a la liquidació del deute en el termini esmentat
en el SMS, Saned donarà de baixa del servei a l’alumne .
- Es tornarà a donar d’alta a l’alumne i per tant, podrà fer ús del menjador el mateix dia que s’hagi efectuat l’ ingrés.
NOTA: EN CAS D’ESTAR PENDENT DE PAGAMENT ALGUN REBUT DEL CURS 2012-
2013, NO ES PODRÀ FER L’INSCRIPCIÓ PEL PROPER CURS 2013-2014.
5.5. Reintegraments
- Saned retornarà el 100% de l’import de la jornada, sempre i quan s’hagi rebut la notificació d’absència segons l’especificat en el punt 5.2. Les absències que no es notifiquin, o no es rebin dins del termini establert, es cobraran integrament.
- Les baixes definitives i/o incidències comunicades un cop s’hagi girat el rebut corresponent al mes en curs, es regularitzaran durant el mes següent.
5.6. Excepcions
- Vaga/ motiu aliè a l’empresa: En cas d’incidència previsible aliena a l’empresa, com ara una vaga, serà imprescindible que les famílies que tinguin previst no fer ús del servei de menjador aquella jornada, truquin a Saned el dia hàbil anterior a la data, fins a les 14 hores, per a que se’ls reemborsi l’import íntegre del menú. En cas de no notificar-ho segons l’especificat, es cobrarà l’import íntegre del menú .
- Tancament de l’escola: En cas que el tancament de l’escola sigui imprevisible i degut a motius de força major, com ara els climatològics, no serà necessari trucar a Saned i es retornarà a tots els comensals fixes, l’import corresponent a la matèria primera d’aquella
jornada.
6. COMUNICACIÓ i ATENCIÓ A LES FAMÍLIES
6.1.Web de Saned
- A la nostra web www.saned.net trobarà informació detallada sobre la nostra empresa, equip i serveis però volem que sigui també, una eina de comunicació directa amb les famílies.
- A “Els Centres” i amb el seu Codi de Centre, Usuari i Password, podrà:
* Inscriure’s o Renovar la Butlleta d’Inscripció.
* Actualitzar les dades personals de la butlleta.
* Accedir al seu espai privat i consultar la informació del centre, com ara: informació d’us del servei, activitats de l’escola, …
6.2. Atenció a les Famílies
- El nostre telèfon és el 93-790.40.93.
- L’horari d’atenció telefònica és de 8 a 14 h i de 16 a 17 h, de dilluns a dijous i de 8 a 14 h els divendres.
-Disposem d’un contestador automàtic que es revisa diàriament, en el que poden deixar el seus missatges.
- Els nostres correus electrònics de contacte són:
*Dubtes, suggeriments generals: saned@saned.net
* Incidències( absències, altes, baixes…) menjador@saned.net
*Aspectes pedagògics
(reunions, entrevistes, hàbits….): pedagogia@saned.net
Aquesta normativa ha estat revisada i acceptada per la Comissió de Menjador de l'AMPA